28 באוקטובר, 2015

איך אפשר לעזור?

שני אתרים מעולים לעזרה עצמית שמצאנו יסייעו לכם למצוא שיעורים פרטיים אונליין, מטפלת לילדים, מנקה לבניין, ואפילו מאלף פרטי לרקסי. מפה לאוזן זה כל כך 2014

תראו, אין דרך קלה להגיד את זה אבל זמנים השתנו. אם פעם היינו כותבים לכם המלצה על המועדון הכי חם בברלין או הסקיני הכי קרעים בעיר – הרי שהיום ההמלצות שבאמת מעניינות אותנו נעות על הציר שבין מטפלת טובה, דרך איך מנקים ספה ממילקי-קייק, ועד טריק מבריק לעטיפת כריכים. 50 גוונים של ייאוש.

בדיוק לאנשים אומללים כמונו, נולדו בשנה האחרונה שני אתרים מצוינים, שעוזרים בתחומי-חיים שבאמת מדברים אלינו כרגע – מורים פרטיים, עזרה עם הילדים, ניקיון הבית או דוגווקר לרקסי. תנו לנו רגע להתארגן על עצמנו, ותיק-תק חוזרים לדבר על פסטיבל אינדי-משהו. ברור, שנייה.

#1 האתר – HelpBook.co.il
המהות – לוח דרושים דיגיטלי ויעיל לטיפול במשפחה, בבית ובחיות מחמד, שמתבסס על המלצות אישיות ודינמיקה קהילתית, כדי למצוא את האנשים הטובים ביותר לטיפול בדברים שהכי יקרים לכם.
מה בפנים – בכל אחת מ-3 הקטגוריות שלעיל, תמצאו מגוון משרות נחוצות (כמו מטפלת, בייביסיטר, קייטנות, סידור בתים, אוכל ביתי במשלוח, פנסיון חיות, מאלפים ואפילו ספרי כלבים). כל מועמד שנכנס ללוח עובר תהליך הרשמה מקיף, נותן פרטי ממליצים (אותם צוות "הלפבוק" מראיין, מקליט ומעלה לאתר) וגם מצלם סרטוני היכרות. כך שאתם מוזמנים פשוט להיכנס לתחום בו אתם זקוקים לקצת עזרה, ולמצוא לפי אזור גיאוגרפי (או סינונים חכמים אחרים כמו שפת דיבור רצויה) את המועמד/ת הכי בול בשבילכם (מבין אלפים שכבר רשומים).
כמה – חינם למחפשי עבודה. למעסיקים – עכשיו בהנחה – 55 ש"ח תשלום חד פעמי, לשימוש במשך חודש באתר (75 ש"ח לחודשיים, 105 ש"ח ל-3 חודשים). פרטים נוספים ב-HelpBook ובסרטון ההדגמה.
 
#2 האתר – MatiMati.co.il
המהות – שיעורים פרטיים אונליין ממורים זמינים, שיכולים ללמד גם כשאתם בפיג'מה במיטה או בדיוק בשיא הריכוז בחוף הילטון.
מה בפנים – חדר מורים דיגיטלי גדוש בידע וסבלנות לכל תלמיד שזקוק לעזרה אישית והעשרה. 50 המורים הזמינים באתר מתמחים במקצועות הכי בעייתיים במערכת השעות (מתמטיקה, פיזיקה, אנגלית, לשון, GMAT, פסיכומטרי ועוד) וישמחו להעניק שיעורים פרטיים אונליין (או בכיתות תירגול של עד 5 תלמידים) מכל מחשב, טאבלט או נייד. השיעור מתבצע דרך האתר בחלון משותף בו שני הצדדים רואים את אותו מסך, יכולים לשתף בקבצים, לכתוב על גבי המסמך תשובות, לראות זה את זה בווידאו ולשמור את הפתרון.
כמה – 40-120 ש"ח לשיעור (45-60 דק'), תלוי במורה ובמקצוע. מתאים לתלמידי תיכון, מכללות, אוניברסיטאות, ואפילו למפגש אונליין עם מורה בית ספר מחוץ לשעות הקבלה. פרטים נוספים ב-MatiMati, ובסרטון שיעור לדוגמא.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה