17 בפברואר, 2011

אחרי הבהלה לזהב

בזמן שהיינו עסוקים בלפנטז על תכשיטי הזהב שלה, הלכה קרן וולף ופיתחה מיני אקססוריז מחומרים לוהטים הרבה יותר

היתה לנו פעם חברה שלא הצלחנו לתאם איתה במשך חצי שנה דייט פנים מול פנים. כל מה שהספקנו לומר בטלפון מהדרך הביתה ועד החניה – החזיק את הקשר כולו. אחרי חודשים של שיחות פקקים – מפגש ספונטני ברחוב הבהיר לנו בבת אחת כי אין כמו מראה עיניים: החברה השילה עשרים קילוגרמים, צבעה לבלונד, החליפה משקפיים ושכחה לספר לנו על זה. בקיצור, רמונט כללי שאי אפשר לראות דרך הדיבורית. בלקח החשוב הזה נזכרנו כשביקרנו לאחרונה את קרן וולף.

בזמן שנרדמנו בשמירה, וגם ריירנו תוך כדי, על קולקציות תכשיטי הזהב הנוצצות והמזוהות כל-כך עם סגנונה של המעצבת, הלכה קרן ופיתחה קווי אקססוריז נוספים ומרעננים מחומרים כמו עור, קטיפה, תחרה, טול, לורקס, זמש, נוצות, גובלנים ועוד – שחייבים לראות ולמזמז מקרוב. מיד אחרי שתעקפו (בהנחה שתצליחו) את בר פריטי הזהב הקלאסיים והמרכזיים בחנותה הקטנה שבנווה צדק – תגיעו לחדר פנימי ומסקרן, שבמרכזו שולחן גדול ועליו מיני ממתקים כמו כובעים מוקטנים מעור או בד רפיה הנחבשים על צד התסרוקת, מגבעות העשויות בדי רשת עתיקים, מסרקיות המורכבות מנוצות אווריריות ופנינים בסגנון שנות ה-20, סאמפלים של מחוכים ופריטי הלבשה תחתונה בהם שולבו אבני תכשיטים נוצצים, סרטי שיער מנומרים וקשתות עור קלועות ועבות במיוחד סטייל "ברבור שחור", סיכות שיער בעיצוב פפיונים גדולים ועדכניים (בתמונה למעלה), תיקים יפהפיים מעור נחש שכובס, ועוד אוצרות שמגלים ככל שהעין מעמיקה יותר.

מבין כל אלה, התעכבנו במיוחד ליד סדרת סיכות מיניאטוריות חדשה ואינסופית, שקרן מוצאת ומשבצת מחדש, או יוצקת מתבניות שעיצבה בעצמה במראה נוסטלגי של "הייתי בשוק וינטג' בברלין". יש שפיריות וצבים, כלי נגינה מוקטנים, משקפי נשות "מד-מן" מוזהבות, ליצן צבעוני, מגבעת כחולה (נשבעים שהיתה לנו כזו), ועוד מיני אייקונים ודמויות שיקפיצו לכם בשנייה את הדש.

בחרנו סיכת שפתיים אדומה לג'קט וקשת עור קלועה בגוון פודרה יפהפה, והבטחנו לחזור במהרה. שלא נפספס בטעות עוד איזה דש חם מקרן.

סיכות דש וינטג' – 190-250 ש"ח, אביזרי שיער וכובעים – 420-1,800 ש”ח
להשיג בסטודיו של קרן וולף, שבזי 1 (נווה צדק), תל אביב, טל': 03-5161222

 

כשהצווארון מוסיף המון. סיכות וינטג' מיניאטוריות של קרן וולף

 

נושאת המגבעת. כובע צד מוקטן של קרן וולף

 

[PSGallery=4ty5g2f4nb]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה