20 בינואר, 2016

אחוזי רעב

באתר Kitchenette תוכלו להזמין מנות שיגיעו עד אליכם מוכנות ב-98%, כדי שתוכלו לשמור על שיא הטריות ולאכול מתי שתרצו. מאה אחוז שאנחנו הולכים על זה בפסח

נניח שאתם צריכים לארח חברים. או יותר גרוע – לבשל למשפחה (כפוית הטובה) שלכם. ונניח שאין לכם מושג / כח / חשק להתנהג בשישי כמו תמנון בהיסטריה עם 8 ידיים ששורפות כל דבר על הכיריים. והכי נניח שאין לכם מרשם לקלונקס בשלוף. אז מה עושים? ובכן – תופים בבקשה – הכירו את האם-אמא של "איך לא חשבו על זה קודם":
 
Kitchenette הוא אתר חדש שמאפשר להזמין עד אליכם מנות שמגיעות כמעט מוכנות להגשה, 98% מוכנות ליתר דיוק, כדי לשמור עליהן הכי טריות שאפשר, וממש לפני הפיניש האחרון במטבח. כך שלכם נשאר רק לערבב או לתבל או לחמם בתנור שניה לפני שכולם מגיעים – ופּרסטו! דינר איז רדי (והשיש – נקי). את הרעיון הגאוני הזה הגתה והרימה רותם ניר, שסיימה לימודי עיצוב תעשייתי בבצלאל, ובעשור האחרון היא בעיקר סטייליסטית מזון מתוקה ועסוקה, שאחראית להרבה מהמנות היפהפיות שאתם רואים בפרסומות ועל אריזות. אחרי שנים שהיא גם מארחת בין לבין חברים שלא מצליחים להתגבר על פוביית-תנור, החליטה לעשות להם (ולכולנו) טובה ופיתחה תפריט עשיר עם מנות טעימות, בריאות ואסתטיות, מהחומרים הכי טובים שאפשר וכאלו שניתן לשלוח ולהרכיב בקלות – אחרי שכבר בישלה, קצצה, תיבלה והכינה הכל עבורכם, כמו סו-שף סודי. חלום. יש למשל סלט עדשים מעולה שמגיע עם מוצרלה ואגוזי מלך לחוד; או משולשי פילו גבינה ומנגולד עדינים ונהדרים לפני חימום בתנור; או מלבי היסטרי ארוז בנפרד מהטופינגז המפתיעים והרוטב. אתם רק צריכים להחליט מה, מתי וכמה אוכלים, לסיים עוד 2% הכנה אחרונים ולהגיש בלי הבלגן והטרחה שלפני. איפה היית כל חיינו (או לפחות בראש השנה)?
 
בכל שבוע התפריט באתר מתעדכן (כולל מנות ללא גלוטן, ללא גלוקוז, טבעוניות, צמחוניות, די כבר), והכל מגיע ארוז מדהים ובכמויות נדיבות שיספיקו למס' ימים לאדם רעב במיוחד או לארוחת חלוקה כיפית במשרד, בפיקניק ובכל איוונט שהתגנב ללו"ז. בקיצור – היכנסו לאתר, עיינו בתפריט והרכיבו את הארוחה הבאה שלכם, ללא חביתה וקוטג'. 98% אחוז שאתם מריירים כבר מעכשיו.

אתר Kitchenette – מחירים לדוגמא: 18 ש"ח ל-2 יח' בסבוסה (עוגת סולת); 50 ש"ח לתבשיל שומר, חצילים וסלרי (חצי ליטר); 65 ש"ח לקדרת בקר (חצי ליטר).
מזמינים באתר עד שלישי (בחצות) ומקבלים עד חמישי אחרי הצהריים, בינתיים בתל אביב בלבד (משלוח – 25 ש"ח בת"א, או איסוף עצמי). עוד עבודות של רותם ניר – כאן.

 

לפני (מימין) ואחרי (משמאל). מנת אנטיפסטי של Kitchenette

לפני (מימין) ואחרי. מנת אנטיפסטי של Kitchenette (צילומים: דן פרץ)

 

 

מחכים לשליח ליד הדלת. לטקעס, סלט עשבי תיבול ועוגת שכבות של Kitchenette

מחכים לשליח ליד הדלת. לטקעס, סלט עשבי תיבול ועוגת שכבות של Kitchenette (צלם: דן פרץ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה