14 בספטמבר, 2020

אורז מלא

שלל מארזי חג שמצאנו מוכיחים: אין כמו לקבל משלוח שמכיל עולם ומלואו של גודיז. כי השנה אין לכם ולו זרת אחת להוציא מהבית בשביל זה. קדימה, מה אנחנו אורזים לכם?

יותר מזה אתם באמת לא צריכים. מארזי החג היפים של BETONI

מתוצאות סקר שהגיעו לידנו עולה כי מילות החיפוש הכי חמות נכון להרגע (אחרי "מתי מוצאי הסגר?" ו-"גל גדות עוד בארץ?") – היא "מארז יפה לחג ודחוף!". עוד בודקים לנו את זה, אבל המסקנה המסתמנת היא שאנחנו ככל הנראה: א. עצלנים; ב. בבידוד (דרושה בייביסיטר עם ניסיון קודם בזום!); ג. אין לנו לא ראש, ולא זרת אחת, לכתת בחוץ כרגע בשביל לקנות לכם מגבת מטבח ומפלט-רימונים.

מזל שיש אנשים טובים וחרוצים שכבר חיפשו וליקטו עבורנו ממיטב תוצרת הארץ, מכל תחום ודוכן, הגדילו לעשות עם פוטפורי וראפייה, ואיגדו הכל לכדי מארזי חג מטמטמים, שתכל'ס היינו שמחים להזמין לעצמנו (בכל זאת השנה אנחנו גם המארחים וגם האורחים, לא נעים להגיע בידיים ריקות).

בחרו את השילוב שהכי מדבר אליכם, ואז את זה שידבר אל אמא, אל סבא, ואל השכנים במסדרון שמולם תחגגו השנה בדלת פתוחה (מויש! התלבשת! לא זיהינו). צרפו פתק בנוסח "שנחזור מהר לשגרה שלנו ונשוב להיפגש כמו פעם (פעם-פעמיים בשנה)!" ושתהיה לכם שנה ארוזה פיקס:

 

#1 ארבע שנות טובות שאייר חיים ישראל, "דאפי"; #2 סבון, מלח אמבט, ספוג, אבן לשיוף ומגבת, "עץ החיים"; #3 מארזי עציצים, יין ורימוני קרמיקה, "ביאליקה"; #4 סבונים בעבודת יד, "הפתעות"; #5 מארזי מבשלת "בירה בערבה"; #6 מארזי ממרחים, ריבות ורטבים טובים; "גינות"; #7 קופסת מיני-מגנום בעבודת יד, "שוקולוקו"

 

#8 מארז פיקניק זוגי, "ארוחות קטנות"; #9 שלישיית דבש, סילאן וטחינה, "הדבש של עידו"; #10 מוצרי נייר בהתאמה אישית, "מיי-הארט"; #11 העוגיות בעבודת יד של "פיצפונת"; #12 מארז סבונים, שמנים וקרמים, "סבתא ג'מילה"; #13 שלל מארזי "סינדיאנת הגליל"

 

#14 שלישיית יינות לבנים, "יקב פלדשטיין"; #15 ספרי וואבי-סאבי, "הוצאת אסיה"; #16 המארזים המעולים של עמותת "אחותי"; #17 "מארסטיז", מארז ממרחי ראסטיז, "פיורפודס"; #18 מגש אירוח מושלם, "המטבח של מייקל"

 

#19 סט מפואר של 30 פרלינים בעבודת יד, "חנה'לה שוקולדים"; #20 מארזי שפע, "עץ השדה"; #21 סינרים ומוצרי נייר של "בטח שכן"; #22"מארז גבינות, ממרחים ויין, "הגבנייה"; #23 סט לוח שנה, שוקולד, דבש ומגנטים, "אפונונת"; #24 דבש וספל, "סטודיו גורדין"; #25 מארזי פיקניק של רווית מבורך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה