14 ביולי, 2021

אוסקר וויילד

החנות המטריפה Wildflower מציעה עולם ומלואו של סידורי פרחים פראיים, וכל מה ששזור ביניהם, כולל מנוי קבוע לקבלת זר לפי כל גודל, צבע ויום שתבחרו. שמופי, גו וויילד!

אהבה פראית. Wildflower

עם כל הכבוד לגמר היורו, השקת קוביד-21 וסיום קייטנת "בול כמו בית ספר, רק בתשלום" – יש אירוע אחד אליו העיניים שלנו באמת נשואות. או נשואים – אם אתם רוצים להישאר כאלה – רשמו גם לכם: סופ"ש הבא, ט"ו אב (כן שובליקו, זה על שם היום שבו האב קונה מכל ט"וב הקניון ומפצה על כל הדורש פיצוי בשלב הזה של הקיץ). ואם מישהו בקהל שקל ללכת על שובר לארוחת בוקר זוגית (אמצ"ש בלבד) או מארז 9 פרלינים וקרם רגליים – הרשו לנו להתערב לפני שתגיעו לבוררות, ולהציע הברקה שכוחה יפה ליום האהבה העברי, ליום הולדת, ליום כל-תירוץ-שתמצאו: מנוי קבוע לזרי הפרחים של Wildflower. כזה עוד לא הזמנתם לנו, וחבל.

במהלך לימודיה לתואר ברפואה באוניברסיטת תל אביב, נהגה עינת טקו לשזור זרי-ראש יפהפיים לחברותיה, כתחביב מדיטטיבי קטן. עם סיום הלימודים, פרוץ שנת הקורונה וסגירת חנויות לא חיוניות (מה לא חיוני בפרחים, השתגעתם תגידו??) מצאה עצמה עינת בבית, דוגרת אך גם שוזרת יותר ויותר. כשהתגובות וההובי הלכו ופרחו, החליטה לצאת מהסלון – אל חנות קטנה בתל אביב, וקראה לה Wildflower, על שם בית קפה בפיליפינים, בו נהגו לשבת היא ובן זוגה, בגלגול עסקי קודם. שנה וחצי לאחר מכן, תוך שעינת כבר מתמחה בסטאז' ב'איכילוב', הפך "וויילד-פלאוור" לאחד השמות החמים בעיר, עבר לסטודיו רחב ביפו, ממנו מציעים ומוציאים כיום עולם שלם של פרחים פראיים וכל מה ששזור ביניהם.

יש פה סידורים מטריפים בטעם עדכני-אורבני לפי המודה האחרונה (הלו, התחום התקדם מאז שקניתם לנו חמניות וסייפנים); יש זרי פרחים יבשים, הטרנד הכי חם בענף (משחק מילים מתבקש); אותם אפשר לשלוח כבר בכלים ואגרטלים יפהפיים; להוסיף יין מליגה בינלאומית; או ספרים משלימים בנושא עיצוב פרחים, גננות ועוד. מביני עניין ילכו למשל על קומבו של זר בהשראת האמנית היפנית יאיו קוסמאה לצד "דלעת" בעיצובה; ומי שחולם לתת לפרחן שבו ללבלב החוצה – שיירשם מיד לסדנאות השזירה הכיפיות, שיצרו פה קהילה של ממש סביב הטכניקות הייחודיות, דרכי טיפול עונתיות וטיפים של מקצוענים. אלו מתקיימות אגב בחנות הקונספט החדשה שפתחה עינת לאחרונה בתוך גלריית "נסימה-לנדאו", בה תמצאו בין השאר גם זרים אמנותיים שנשזרו בהשראת היצירות המתחלפות על הקירות. ד"ר, יש לנו פריחה שאת חייבת לראות!

אבל כאמור, הכותרת של עלי הכותרת? מנוי-פרחים. בום. הדבר הכי מפנק, מרגש וחיוני שנרשמתם אליו. אתם רק צריכים לבחור צבע, גודל-זר ויום מועדף, ולתת לקסם ללבלב בעצמו. מתנה מושלמת למי שרגיל לזר קבוע מדי שבוע / פתרון חכם וקל למשקיענים וסניליים כרוניים שמפספסים מועדים (שמופי, שים לב. לך יש תמיד סיבה להתנצל) / וגם סתם לעצמכם, כדי להרגיש שיש לכם לאבר סודי ופנקן (סיגליות של דיוויד ברוזה סטייל).

ועוד לא דיברנו על זרי-וויילד למשרד או בחנויות להשלמת הלוק, ואפילו לאיוונט הבא שלכם – החל מחתונה ביתית ועד מסיבת הודיה קיצונית. בקיצור, לא משנה מה, איך ואיזה סידור בא לכם – ג'אסט גו ווילד.

Wildflower – החל מ-150 ש"ח לזר (משלוחים לת"א, ר"ג, גבעתיים והסביבה)
הזמנות באתר או בוואטסאפ /טל': 054.7704282; בסטודיו (רבי פנחס 4, יפו) ובחנות (אחד העם 55, ת"א); באינסטגרם ובפייסבוק

 

מי זה שולח ילדונת פרחים, גלי מי שולח? אה, זה מנוי פרחים הקבוע של Wildflower

ד"ר תראי, חטפנו פריחה! Wildflower של עינת טקו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה