24 במרץ, 2015

למלא את החלל

מיכל אבימור היא מעצבת פנים מקסימה שתעצב מחדש כל חלל שתתנו לה, תוך שמירה על מנימליזם פרקטי. ליל הסדר מתחיל מעכשיו

זקן סיני חכם אמר לנו פעם "באמצע הסדר – יש תמיד בלגן". אנחנו לא בטוחים לאן לקחת את השיעור הזה, אבל אין ספק שעוד שבועיים אמור להיות פה איזשהוא ליל סדר – ונכון להרגע הבית שלנו נראה כמו הסיוט של גלאמין. דקה לפני שאנחנו מזמינים קבלן וכדור הריסה, החלטנו להרים טלפון למיכל אבימור, מעצבת פנים שתציל אותנו מעצמנו ומנטייתנו לשמונצעסיות יתר.

מיכל, שאנחנו מכירים מגלגול קודם, מצליחה בשנים האחרונות להפוך בשקט ובכשרון לא מבוטל, דירות חדשות מהניילון או חדרים מבורדקים קיימים – לחלל החלומות שלכם. לאחר שסיימה לימודי תואר שני בטכניון ומסלול ארוך באדריכלות ועיצוב פנים מהאוניברסיטה הפתוחה, הקימה מיכל סטודיו בתל אביב, המציע שירותי עיצוב אדריכליים לכל סוג פרויקט, בהתאמה לסביבה וללקוח. זה אומר שמשרד הייטקי שעיצבה לא יהיה דומה בסגנון או בסטיילינג שתבחר ללופט על גג בניין מגורים. למרות שרוב הלקוחות נותנים לה יד חופשית לעצב כרצונה (הכי כיף!) היא תמיד שומרת על קו נקי ופונקציונלי ומקפידה על ארגון וניצול חכם של החלל. לפני כל פרויקט שלכם – מסידור הממ"ד ועד רמונט  למשרד – מיכל תלמד את אופי המקום, תבין מה המשימה ומסגרת התקציב, תצא לדרך ותחזור אליכם עם עבודת בית מושלמת, הום מייד (תרתי משמע). כל מה שתצטרכו לעשות הוא להישען ולראות את הקסם מתרחש לכם מול העיניים: החל מלמצוא את ה-ספה בחנויות סודיות שרק מקצוענים מכירים, דרך לשפץ עבורכם רהיט שתפסה במקרה ברחוב (אפשר לדעת איפה יוצא הרחוב הזה שכולם מוצאים בו?) ועד צבע הקיר שהכי נכון לכם לעור הפנים ואור המטבח.

לקראת סיבובי הדאווין המתוכננים לחג הקרוב, הרימו טלפון למיכל וספרו לה מה מציק לכם. היא לא תעבור על זה לסדר היום, היא פשוט תקבע את הסדר. היום.

מיכל אבימור – מעצבת פנים (כל פרויקט מתומחר בהתאם לתקציב והיקף העבודה). להצצה בעוד עבודות – עברו לאתר.
לפרטים ויצירת קשר – טל': 052.6783283, מייל: mic.avimor@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה