12 במאי, 2008

בצעדים גדולים קדימה

אימומה, חנות המוקדשת לנעליים בעיצוב מקומי, נפתחה בתל אביב והגבירה באחת את האובסס שלנו לעקבים מכל סוג שהוא

גברת ברדשאו היקרה, שלום. רצינו להזמין אותך לבקר בעירנו ולהשוויץ קצת בתוצרת המקומית. אם תרצי נשמח לעשות לך סיבוב ולהציג בפנייך את מיטב המותגים הישראלים לנעליים כחול לבן. הסיבוב למעשה לא יהיה ארוך, לייתר דיוק, הוא יהיה קצר במיוחד. לא בגלל שאין מבחר, חלילה. זה רק בגלל שאת כל העיצובים המקומיים אפשר למצוא בחנות חלוצה אחת שמאגדת נעלי מעצבים ישראלים.

מאחורי הרעיון והיוזמה עומדת בגאווה – עתליה הושע, שעבדה בעולם הפרסום ועברה באלגנטיות למתחם הנעליים. היא הקימה לאחרונה את החנות המקסימה "אימומה" בה תמצאו עיצובים של שני בר, מיכל מילר, אחת אחת ושומייקר, אבל לא רק. החנות מעוצבת באווירה ביתית ונעימה, עם תצוגה מרהיבה של זוגות נעליים פרי הארץ. אנחנו נדלקנו על נעלי בובה עם עקב רוקי שמגיעות באפור או צהוב ונושאות את השם Olive Thomas (של המעצבת מיה לוי). יש בהן משהו מאד סקסי מצד אחד אבל גם מאד נוח מצד שני, וזה מפתיע כי אנחנו הרי הכי סקסיות כשלא נח לנו. לא משנה.

כך או כך גברת ברדשאו היקרה, נשמח לארח אותך בתל אביב. את תופתעי לגלות שג'ימי צ'ו ומנולו בלאניק זה על הכיפאק אבל שיש עיצובים מעולים גם מעבר לים, לכיוון מזרח (תיכון). ועוד דבר, בוודאי תשמחי לשמוע שבנות העיר סופסוף ירדו מהפלטפורמות והקרוקס אמורות להיעלם עוד הקיץ. נחכה ונקווה.

נעלי מעצבים ישראלים – 545-850 ש"ח, נעלי בובה – 720 ש"ח
להשיג ב"אימומה", דיזנגוף 114, טל': 077-4430632, ראשון עד חמישי 10:00-20:00, שישי 10:00-16:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה