21 בדצמבר, 2010

תל אביב אחרת

קולקציית סתיו-חורף 2011 של המותג "Ishtar" היא אחת האמירות הכי מעניינות שעוצבו כאן לאחרונה

בימי החטיבה העליזים, כשהתנסנו באאוטפיטים שונים ומשונים, היתה לנו חברה אחת שסחבה תמיד לסיבוב מציאוֹת בשוק הפשפשים. כשחזרנו עם תחתונים אמריקאיים (לאן הולכים עם זה?), סריגים עם שרוולים מדובללים, וחולצות שמתפרקות בכביסה – נהגו להגיד לנו בבית את אותו משפט מרגיז: "כשקונים בזול – קונים ביוקר".

מאז התבגרנו, הגדלנו (ממש בקצת) את דמי הכיס שלנו, והבטחנו לעצמנו: מעכשיו קונים רק פיין. עדיף סוודר אחד איכותי מאנגורה – מארון שלם של כדוריות בד. עם נחרצות כזו הלכנו לבדוק מה קורה אצל תמר פרימק, מעצבת המותג האולטרה פיין – ISHTAR. מאז שמדדנו את גופיות הקיץ שלה (שהפילו אותנו כבר אז), חיכינו לראות מה מבשלת תמר לקראת החורף – מאותם בדים נדירים שהיא מייבאת מחו"ל ומהריקמות והתחרות העתיקות שהיא משלבת בגימורים.

מבט אחד בקולקציית חורף 2010-2011 – הוכיח שבאנו לא מוכנים: יש שמלת גלביה כחולה-אפורה בגזרה רחבה שאנחנו חייבים להכיר אישית, יש חולצת משי שקופה (בתמונה) עם גימורי תחרה סקסית ועצמתית, יש מכנסי כותנה באדום בוהק (וקולע לחורף), יש גופיה בצבע חום-מוזהב עם כפתורי זכוכית וכתפיות דקות – שהיא פשוט הכי אישתר שיש, וכמובן עוד לא מעט פריטים באווירה אורבנית, מדויקת, לא מאיימת, לא קודרת ולא מונוכרומטית (תודה לאל) ועם גימורים בתפירה עילית. אין ספק שהשילוב בין טכניקות מסורתיות (אם מסתכלים ממש טוב אפשר לראות שם משהו מ"משכית") לאווירה העכשווית הבינלאומית נעשה בעדינות ובמיומנות מעוררת השראה.

נפלנו מצילומי הקטלוג (עוד תמונות מדהימות מחכות לכם באתר) והודנו לתמר אישית על הפרשנות המרנינה והאלגנטית שלה למראה הארצישראלי. יו גו גירל!

קולקציית החורף של ISHTAR – החל מ-280 ש"ח (לגופיה) ועד 1,380 ש"ח (לחצאיות ושמלות)
להשיג ישירות מהמעצבת בתיאום מראש, רופין 43, תל אביב, טל': 052-2630564. פריטים נבחרים ניתן להשיג גם בחנויות הבוטיק "רזילי" ו- "יוסף". לעמוד הפייסבוק.

(קרדיטים לתמונות הקטלוג – צילום: מיכאל פיש, סטיילינג: קרן נפתלי, איפור ושיער: אביבית מוגרבי, דוגמנית: ברבורה ל-MC2)

 

 

ככה, מחר, למשרד - ולכל מקום. מתוך קולקציית סתיו-חורף 2011 של Ishtar

 

 

הרגת אותנו, ליידי. מתוך קולקציית סתיו-חורף 2011 של Ishtar

 


[PSGallery=3gdfqxb66g]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה