הלוגו של המותג התגלה לי בחלום. יערית שמחון
הלוגו של המותג התגלה לי בחלום. יערית שמחון


מהי ההתמחות שלך?


תפירת אוהלי טיפי וכריות טלאים לעיצוב חדרי ילדים. כל אוהל ייחודי ואין דומה לו. האוהלים נותנים לילדים פינה של שקט ושלווה, פינה רק שלהם, בה הם יכולים לקרוא, לשחק, להתחבא ולצחוק.


מהם מקורות ההשראה שלך?


מקורות ההשראה שלי רבים: מהדבר החשוב ביותר, הבת שלי וכל דבר שהיא מנסה, נוגעת, חוקרת ומסתכלת ועד הדברים הבסיסים ביותר כמו הסביבה ומזג האוויר, צבעים, מרקמים ושילוביהם. אני אוהבת עיצוב, קוראת ולומדת, בוחנת ומסתכלת בכל מקום וסיטואציה בה נמצאת ובשבילי זהו מקור ההשראה הכי מוצלח שיש.


איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך?


הכל התחיל כשקיבלתי מתנה קורס תפירה לרגל סיום הדוקטורט. מהר מאוד הבנתי שאני נהנית לתפור, לשלב בדים, צבעים וסגנונות ומצאתי את עצמי תופרת כריות ואוהלי טיפי לבתי ולילדים של חברות.  המותג נולד מתוך דחיפה חזקה מאוד של בן זוגי ושל חברות לעבודה והלוגו פשוט “התגלה” לי לפני השינה.


איזה מותגים את אוהבת ומעריכה?


אני מאוד אוהבת את הבגדים הנהדרים לילדים של מינימליסט.


מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך?


בחירת הבדים ותפירת המוצרים.


ומה הכי קשה?


לפתוח את המותג לשוק ולהכיר אותו לאוכלוסייה.


איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך?


אמון במותג, אומץ ו ס ב ל נ ו ת.


מה הספר האחרון שקראת?


שלוש קומות (אשכול נבו) והחיים ומה שלבשתי (שלי גרוס)


איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון?


מנהלת מחקר בתחום פיתוח תרופות

 

לחנות של יערית – בואו הנה

 

yearit1

אוהל טיפי. יערית שמחון

yearit2

כריות ועיצוב חדרים. יערית שמחון