בראיון שקראנו די מזמן, נשאל אחד מאנשי השיווק של קונצרן קוקה קולה העולמי מדוע טורח מותג המשקאות הקלים מספר אחד בעולם להמשיך לפרסם? הרי גם כשנתקענו פעם באיזה חור נידח בגוואטמלה, ששמו בתרגום חופשי יכול היה להיות “כאן-חיים-בבוץ”, הצלחנו למצוא קיוסק שמחזיק את הפחיות האדומות המפורסמות. איש השיווק הסביר אז בפשטות כי מבחינתם בכל דקה נולד בעצם לקוח פוטנציאלי חדש, ואם הם רוצים להמשיך להחזיק בתואר המרענן הרשמי הגלובלי, ולייצר נאמנות בקרב הדור הצעיר שעוד לא מכיר אותם (ואף נוטה להעדיף גז מזגנים מהול בטיפקס) – הם מוכרחים להמשיך להציג את עצמם בכל פעם מחדש ולמצוא דרכי שיווק מתוחכמות יותר ויותר. והנה דוגמא נפלאה לכך: במקום לחלק פחיות חינם בקמפוסים ברחבי ארה”ב או לייצר עוד קמפיין נחמד לטלוויזיה, החליטו בקוקה קולה ללכת על שיווק ממוקד באוניברסיטה אחת (בינתיים) ולייצר אושר גדול פלוס סרטון וויראלי קטן וקסום. כפי שתראו בעצמכם, החברה הלכה והעמידה בחדר האוכל של הסטודנטים מכונת משקאות בשם Happiness Machine (“מכונת אושר”) שנראית סטנדרטית ממבט ראשון, אבל אם לצטט את החברה – המכונה הזו מקבלת מטבעות של רבע דולר ומוציאה החוצה חיוכים. דחוף להזמין לנו אחת כזו לסלון, כבר העפנו את הספה.