שוק הנעליים הישראלי עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות, ונראה כי ההיצע והאיכות רק הולכים ומשתפרים. יעיד על כך למשל, יריד הנעליים “שופוני“, יוזמה ברוכה ומשותפת של עתליה הושע (בעלת החנות “אימומה”), ומיה לוי (מעצבת נעליים למותג “אוליב תומס”), שמציגה בסופ”ש הקרוב ובפעם השלישית את גלריית מעצבי הנעליים המקומיים. בין המותגים שתמצאו באירוע יהיו שמות וותיקים כמו שומייקר, קריאייטיב ריקריאשיין, ליבלינג, והוקי, לצד צעירים כמו יותם פרידמן רז, אסקופה, קרלה, ויקה אקסלרוד ועוד. והשנה, לצד אירוע המכירה תוצג גם תערוכת נעלי קונספט (כי אין רעיון פרקטי יותר מסיר עם עקבים, תכל’ס) ובה עבודות גמר של המעצבים המשתתפים, ואפילו תתקיים סדנה לילדים בה ניתן להתנסות בבנייה ועיצוב של נעלי עץ קטנות.

אבל אותנו תפס יותר מהכל סרטון הפרומו המושקע והמקסים שצולם עבור כל הטררם הזה, שמראה לקארי בראדשו מה באמת הולך בסצינת הג’ימי צ’וז המקומית.

סרטון פרומו ליריד הנעליים “שופוני” – במאי: אלעד אסולין, צילום: זיו ברקוביץ, סטיילינג – אורית אפרתי, מוזיקה: רותם בר אור, תאורה: דרור בן נפתלי

 

יריד נעליים ישראליות – עלות כניסה 10 ש”ח (חינם לילדים עד גיל 12), מחירים – 199-999 ש”ח
שופוני, 22-24 באפריל, האנגר 2, נמל יפו (חמישי 17:00-23:00, שישי 10:00-19:00, שבת 10:00-21:00)