המספר הנוסף. קמפיין להגרלת הלוטו בצ'ילה
המספר הנוסף. קמפיין להגרלת הלוטו בצ'ילה

אם רק מישהו היה פותח חנות ליצירתיות והשראה, זה היה כל-כך עוזר לנו בחיים. כל פעם לפני יומולדת חשובה או באמצע ישיבת סיעור מוחות, היינו מתקשרים לשם, מזמינים רעיון בטייק-אווי והולכים הביתה מוקדם. תענוג. אז עד שמישהו ירים את הכפפה, נסתפק בינתיים במקור בלתי נדלה למודעות וסרטוני הפרסומת הטובים ביותר בעולם, הנקרא בפשטות ads of the world. האתר, או התנ”ך לפרסומאים שנתקעו באמצע בריף, מנוהל על ידי Ivan Raszl, בחור הונגרי, שעבד בין היתר כמעצב גרפי בקוקה קולה בבודפשט וכארט דיירקטור במק’קאן אריקסון בבחרין, וב-2005 הקים את אחד מאתרי הפרסום הפופולריים ביותר ברשת. איבן מקבל לידיו ממשרדי ובתי הספר לפרסום מכל רחבי העולם קמפיינים שלמים, סרטונים, שלטי חוצות, פרסומות גרילה מיוחדות ובעיקר מודעות מעולות, ואמון בעצמו על מלאכת הסינון וחשיפת העבודות הטובות ביותר בעיניו, שלרוב גם זכו להכרה בתחרויות פרסום בינלאומיות. הארכיון העמוס ודף הבית שלו מתעדכנים מדי חצי שעה (!) ביצירות מבריקות באמת ומרגיזות במיוחד (למה אנחנו לא חשבנו קודם על קוף כפרזנטור לנייר טואלט?!) ובחיפוש לפי מדינה תוכלו אפילו לראות פנינים ישראליות שזכו להיכנס להיכל הפרסום שלו. אז מחר במשרד, הוסיפו לקפה של הבוקר שוט של קריאייטיביות וקפצו לראות איך בפולניה מפרסמים אבקת כביסה או איך בצ’ילה עושים קמפיין להגרלת הלוטו (בתמונה).